Richard Kingma
Richard is een echte autodidact, die zijn kennis
en ervaring in de harde praktijk heeft opgedaan.
Zijn stiel ligt vooral op het gebied van marketing
en publiciteit.
Na diverse marketingfuncties
- o.a. bij Unilever - kwam Richard in 1978 in het
reclamevak terecht.
In 1984 richtte hij het eerste mediabureau van Nederland op, hetgeen hij 10 jaar later verkocht aan het internationale genoteerde CIA Group om vervolgens nog 6 jaar als CEO de Nederlandse en Belgische vestiging te leiden.
WIE WIJ ZIJN......
René van IJperen
René heeft een financiële achtergrond met een sterke affiniteit voor geautomatiseerde omgevingen.
Naast zijn accountancy opleiding heeft hij gewerkt
bij PriceWaterhouseCoopers (1989 - 1998) in de
Business Assurance.
Daarna is hij tot eind 2001 Finance Director Benelux geweest bij het internationale mediabureau CIA Netherlands, waarvan de moedermaatschappij genoteerd was aan de Londense beurs.
In 2002 richte hij - samen met o.a. Richard - het succesvolle Stroom Media-communicatie op. Eind 2007 heeft hij zijn aandelen in Stroom verkocht.