Richard Kingma

Richard is een echte autodidact, die zijn kennis en ervaring in de harde praktijk heeft opgedaan. Zijn stiel ligt vooral op het gebied van marketing en publiciteit.
Na diverse marketingfuncties - o.a. bij Unilever - kwam Richard in 1978 in het reclamevak terecht.

In 1984 richtte hij het eerste mediabureau van Nederland op, hetgeen hij 10 jaar later verkocht aan het internationale genoteerde CIA Group om vervolgens nog 6 jaar als CEO de Nederlandse en Belgische vestiging te leiden.

In 2002 richtte hij - samen met o.a. René - zijn 2e mediabureau Stroom Mediacommunicatie B.V. op. Zijn aandelen in dit bureau verkocht hij eind 2007.

WIE WIJ ZIJN......

René van IJperen

René heeft een financiële achtergrond met een sterke affiniteit voor geautomatiseerde omgevingen. Naast zijn accountancy opleiding heeft hij gewerkt bij PriceWaterhouseCoopers (1989 - 1998) in de
Business Assurance.

Daarna is hij tot eind 2001 Finance Director Benelux geweest bij het internationale mediabureau CIA Netherlands, waarvan de moedermaatschappij genoteerd was aan de Londense beurs.

In 2002 richte hij - samen met o.a. Richard - het succesvolle Stroom Media-communicatie op. Eind 2007 heeft hij zijn aandelen in Stroom verkocht.